Helpdeskmedewerker ICT

Functie

Vind je het een uitdaging om mee te werken aan een innoverend ICT-beleid? Hou je ervan om advies te verlenen en eersjnsondersteuning te bieden aan medewerkers? Dan is deze job wat voor jou.

Ter versterking van onze ICT-afdeling zijn wij op zoek naar een

Helpdeskmedewerker ICT

Wat kan je goed en doe je graag?

Als helpdeskmedewerker bied je inhoudelijke en technische ondersteuning aan de medewerkers van Employer . Je beantwoordt hun vragen met betrekking tot ICT-toepassingen (bv. SAP FI, HReM+, Care Solutions Woon-Zorgdossier, Microsoft Office, Samsung smartphones) en biedt oplossingen aan via de gepaste kanalen (vragen fonisch, ter plaatse of via het e-loket).

Je garandeert en optimaliseert de werking van de toepassingen . Je behandelt en documenteert tickets, verzoeken en problemen.

In je rol van helpdeskmedewerker geef je opleidingen aan nieuwe medewerkers . Je s en onderhoudt gebruikershandleidingen. Je maakt deel uit van een team en werkt nauw samen met het interventieteam en hebt regelmatig contacten met externe leveranciers.

Concreet, wat ga je zoal doen?

· Je ontwikkelt en verbetert voortdurend je eigen kennis inzake ict-toepassingen. Je volgt trends en evoluties op van Microsoft zoals SharePoint, o, InTune,….

· Je werkt nauw samen met externe leveranciers en het interventieteam.

· Ken je sommige van bovenstaande applicaties niet? Geen nood, we leren je deze aan.

Jouw profiel

· Je bent in het bezit van een bachelordiploma informatica of gelijkwaardig door ervaring

· Je hebt een goede kennis van het Nederlands

· Je hebt kennis van incident management en helpdeskwerking

· Je werkt vlot met één of meerdere toepassingen; Windows , Microsoft o, Samsung Android smartphones en tablets,….Andere software die we ondersteunen leer je snel kennen.

· Je kent je weg in Microsoft Active Directory, Microsoft Sharepoint, Remote Desktop,….

· Je bent organisatorisch sterk en bent een problemsolver.

De informatica-infrastructuur selecteren of installeren (software, hardware, ...) De technische, economische, … informatie en de reglementering opvolgen en actualiseren Onderhoudsinterventies op gebruikersinfrastructuur van op afstand uitvoeren Een systeem beheren Interactief beslissingondersteunend systeem Gebruikers opleiden over evoluties, gebruik van infrastructuur en informatiesystemen en hen ondersteunen Een systeem beheren Realtimesysteem De configuratie en architectuur van de informatiesystemen opvolgen en bijwerken naargelang de ontwikkelingen Prestaties van het informatiesysteem analyseren
Maatregelen voorsen voor de verbetering van de kwaliteit, de veiligheid en de productiviteit Toegangsrechten bepalen en opvolgen naargelang de karakteristieken van de gebruikers of de diensten Hulpsystemen voor toezicht, beveiliging en beheer van de informatica infrastructuur opzetten Storingen, incidenten en onregelmatigheden identificeren
Een diagnose sen en corrigerende maatregelen toepassen Technische beheerprocedures, gebruiks- en veiligheidsprocedures van de informatica infrastructuur opsen Toekennen en ter beschikking sen van software en netwerkinfrastructuur (toewijzing, nieuwe toewijzing) Een systeem beheren Embedded systems Een systeem beheren Netwerk (LAN, MAN, WAN, ...) Een systeem beheren Multiprocessoren Ontwikkelingsteams, informaticaproductieteams of gebruikers adviseren en bijstaan bij de keuze en toepassing van technische oplossingen Aanbod

· Een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur.

· Opleidingsmogelijkheden die professionele groei stimuleren.

· Marktconform salaris waarbij het Employer relevante werkervaring valoriseert uit de openbare en privé-sector en als zelfstandige. (Schaal B-- met minimum brutoloon , euro)

· Extralegale voordelen maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering OF extra dagen verlof.

· Terugbetaling van % van je kosten voor het openbaar vervoer of een fietsvergoeding of een bedrijfsfiets. Je kan ook gebruik maken van een poolwagen.

· Werken in een multidisciplinair team en binnen een boeiende en groeiende werkomgeving.

Solliciteren

Kris Jacobs


 


Helpdeskmedewerker ICT
2024-04-28 - 2024-06-12

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ANTWERPEN
Ballaarstraat 35
Land: België
Postal Code: 2000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share